Quarterly Results

Publication of third quarter 2017

"Onze nieuwe abonnementen hebben in het derde kwartaal geleid tot sterke operationele resultaten in Consumentenmarkt. Klanten waarderen de keuzevrijheid die we ze bieden en de eerste resultaten om aanvullende content-pakketten te verkopen zijn bemoedigend. In Zakelijke Markt is veel vraag naar gebundelde diensten, met name in het MKB waar we de groei van ons KPN ÉÉN product zien versnellen. Om onze leidende positie in security dienstverlening verder te versterken hebben we de acquisitie van QSight IT aangekondigd. De financiële resultaten van Zakelijke Markt staan nog steeds onder druk door sterke prijsconcurrentie in de mobiele markt voor Grootzakelijke en Corporate klanten.

Onze inspanningen op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen zijn niet onopgemerkt gebleven. Ik ben er dan ook zeer trots op dat we onlangs door de Dow Jones Sustainbility Index zijn uitgeroepen tot meest duurzame telecombedrijf ter wereld."

Eelco Blok3Ekwartaal
Eelco Blok over 3e kwartaalcijfers 2017

Bekijk hier de webcast om 09:00 uur

Klik hier voor het Engelse persbericht en de overige Investor Relations documenten

KPN publiceert op 31 januari 2018 zijn cijfers over het vierde kwartaal 2017.

Zet deze datum in je agenda